مسی: امیدوارم نیمار در بارسا مانند برزیل بازی کند
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

 لیونل مسی که برای شرکت در یک پروژه انسان دوستانه به سنگال سفر کرده بود در گفتگو با رسانه های خبری این کشور شرکت کرد.

او در بخشی از صحبت هایش به آنالیز عملکرد نیمار در جام کنفدراسیون ها پرداخت و گفت: « نیمار بازیکن بزرگی است .مطمئنم که می تواند کارهای زیادی برای بارسلونا انجام دهد. امیدوارم که در بارسا هم بتواند همین کارهایی که برای برزیل انجام می دهد را ادامه دهد.»

ستاره آرژآنتینی در مورد هدف پیش روی بارسا گفت:« هدف ما در فصل پیش رو این است که همچنان برای فتح تمام جام ها بجنگیم.»

مسی درمورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید گفت:« ما مقابل یک تیم بزرگ رقابت خواهیم کرد. کار سختی خواهد بود چون رئال بازیکنان بزرگی دارد. آنها یک سرمربی خیلی بزرگ داشتند و حالا یک سرمربی خیلی خوب را جایگزین او نمودند.»

البته او مورینیو را هم فراموش نکرد و مطمئن است که اقای خاص چلسی را مبدل به حریفی سرسخت خواهد نمود:« مورینیو سرمربی بزرگی است و درچلسی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.»

لئو معتقد است که گواردیولا در بایرن مونیخ موفق خواهد شد.او دراین باره گفت:« بایرن قبل از روی کار آمدن گواردیولا هم تیم بزرگی بود.آنها فصل گذشته تمام جام های ممکن را فتح کردند و بازیکنان بزرگی دارند. آمدن پپ باعث می شود تا آنها قوی تر از قبل شوند.بایرن رقیب سختی برای فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است ولی ماامیدواریم که دوباره برای فتح تمام جام ها بجنگیم.» 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 1:17 | nika messi |

cache01last1395095913